Po zabiciu BQLi zeskakujemy na dół i idziemy do ostantniego winga.
Skok ten zabiera jakieś 80% życia, więc nie zabij się nim.
Przed frost quarterem mam zgraję Vrykuli.
To na czym powinni się skupić depsi to interruptowanie
rapid shota
huntressek
– szczególnie balansy
tajfunem.
Hard CC i disarmy też przerywają channela.
Po zgarnięciu pierwszej grupki rzuca się
poli/
kostkę/
szarżę
na
frostbinderce.
Użycie hard CC na frostbringerce przed wejściem z nią w combat usuwa jej
frost aurę
i znacząco redukuje potrzebę leczenia.
NIE UŻYWAĆ AOE, TYLKO ZBIĆ FROSTBRINGERKĘ /
DEATHBRINGERKĘ.
Deathbringerka summonuje zombiaki,
które zginą jak ona zginie i
banishuje
co jakiś czas losową osobę.
Podobnie z kolejną grupą, tylko tym razem frostbringerka jest z tyłu po lewej, dlatego tylko hunterowi jest wygodnie zrobić ten manewr, albo komuś z
bombą na pasku.
Jak będziecie mocno leczyć i pamiętać o huntresskach to powinno pójść gładko.
Niektóre gildie starają się pulnąć stopniowo wszystko przed próg wejścia do quartera, żeby je dobrze zgrupować.
Jest to szybsze ale ryzykowne nie tylko z powodu słabego aggro, ale NPC Croc w może zresetować addy jeżeli wejdzie za daleko bez graczy.
Jeżeli Croc umrze podczas czyszczenia trashu to też może się on zresetować, chociaż tego się prawie nigdy nie doświadcza, szybciej po prostu grupa zwipeuje.
Trash przed VDW
Na końcu korytarza czeka na nas
valksa.
Wskrzesi ona parę mobków, które potrafią się bugować i wchodzić w combat z npcami przy wejściu na upper spire.
Jeśli się nie zbugują, to przyjdą do nas.
Valkiria rzuca co jakiś czas w kogoś dzidą i dostaje
tarczę.
Dzidę trzeba wyjąć z gracza i rzucić nia z plecaka w walkirię.
Wtedy schodzi jej tarcza.
Ostatnio ta mechanika w ogóle nie działa na Warmane.
Jeszcze taką pierdołą jest
mass dispel
albo
shattering throw
na
kapitana Brandona,
który dostaje
bańkę
na 20% HP.
Valkiria przed VDW