Czasami jak ktoś robi event przed profesorem, hunter już pulluje swoim petem pierwszą grupkę mobków z BPC.
Każda grupka jest dosyć podobna. Czeka nas ich w sumie 7, żeby przejść przez cały wing.
Można efektywnie zatrzymywać niektóre moby, aby nie pulać całych grup.
Przy pierwszej grupie mobów na quarterze znajduje się blood orb, który można zniszczyć.
Daje on duży buff do dmg, ale zazwyczaj się buguje i nie działa.
Najpopularniejsze mechanizmy do tego to
szakle od priesta,
repa od retrasa albo
kostka od huntera.
Priorytetem są zawsze
tacticiany.
Potrafią one oneshotować backline i
sapują
losowe osoby.
Jeżeli tactician się wyrwie, powinno się go wpierw disarmować
(
rogal/
warrior).
Jeżeli nie, to można go też stunować.
Kolejnym targetem jest
advisor,
który może rzucić
hope
na jakiegoś innego mobka.
Czasami shacklowany jest właśnie advisor, żeby zapobiec tej hopie i zbić skutecznie całą resztę.
Ostatnim dosyć istotnym mobkiem jest
commander,
który nakłada dużego bleeda na swój target, który się stackuje do 3.
Bije to bardzo dużo i zostaje całkiem długo, dlatego healerzy nie powinni przestać leczyć tanka nawet po przestaniu bicia grupki.
Jeżeli moby nie będą wymykały się spod kontroli tanka, który będzie w stanie wystać ten dmg, to nie powinno być to problematyczne.
Po BPC idzie się na piętro, zazwyczaj w prawą stronę, chociaż nie ma to znaczenia.
Tank pula pierwsze trzy addy i są one zbijane przed pulnięciem reszy, a mag, rogal albo kot przechodzi niewidzialny za dużą grupą mobów na górę, gdzie może pulnąć resztę mobów.
Jeżeli schynchronizuje się pulnięcie góry i dołu można bardzo szybko zbić obie grupy mobów z pomocą blood orba, któego powinien wziąć rogal, ponieważ może bardzo efektywnie nabić wszystko na tanka.
Ten blood orb z jakiegoś powodu nie jest zbugowany.